a smile on my face

Äntligen är den sista långa dagen avklarad på jobbet ! Jag åkte med mamma vid halv sju i morse eftersom att jag inte skulle ta mig in annars, så det blev lite tidigare än vad jag brukar stiga upp. Jag börjar ju egentligen klockan 8 :) Så väl framme på mammas jobb satte jag mig i massage stolen och hade det gött. Sen hann jag en sväng till soffan och sova en stund innan väckaren ringde. Jag skulle gärna vilja hinna med en till sväng i stolen med icket ! Så jag steg upp, fikade lite och gick upp på avdelningen :)



Det blev inge café idag eftersom att det var så dåligt väder i morse =( tråkigt ! Så hela förmiddag fanns det ingenting att göra, så jag tog lite egna initiativ och skurade ett par rum. Bättre det än att sitta på en stol och bara titta i väggen. Annars var som allt som vanligt =) Imorgon blir det lite jobb på morgon, omkring tre timmar tror jag ? sen ska jag på kommunhuset för en avslutning vilket känns helt okej ! :) Såklart kommer jag ju att sakna några av alla på hemmet, men vem vet.. jag kankse dyker upp igen ! :) Jag slutar klockan 14.00 imorgon, så då kankse jag skulle vara med matilda johansson en stund eller så funderar jag på att ta en lång promenad hem.



För övrigt skiner solen igen ! Hoppas bara det håller i sig tills jag slutar så kankse man hinner ligga i solen en stund :)
Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, jag tar nog kvällen som den kommer :) nu är det mat dax !

/ josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där stolen är bara så skön :)

Skulle inte sitta dåligt att ha den hemma ;D

2009-08-12 @ 17:26:44
URL: http://iidddaaaaa.blogg.se/
Postat av: linapina

hihih sköönt ^^ min sista dag är på fredag :D

men jag kommer typ att sakna mina jobbardudes :/

2009-08-12 @ 17:32:48
Postat av: hehu :D

en dildo i röven visst va det så ? ;)

2009-08-12 @ 21:08:43
Postat av: louise

skönt! <3<3 du ha varit så duktig =)

2009-08-13 @ 03:31:06
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback