don't let your memories break you

jag vaknade faktiskt hyffsat tidigt i morse, så jag och andreas fikade och åkte till norsjö. Jag skulle hämta en hdd och han skulle köpa nå små saker på varuhuset. Imorgon tar han med sig det sista till lägenheten och stannar där nu efter helgen. Jag ska också tillbringa min helg i lycksele eftersom att det är en dag på stan. Jag tror att det kommer bli riktigt kul :)

Det är riktigt tråkigt väder idag, tyvärr. Så nu blir det film och mys ! Ikväll blir det nog troligen bara packning som gäller. Kanske hinner hitta på nåt, man vet aldrig.



Jag vill ha snö !


Kommentarer
Postat av: helena

fest i helgen ! :) ? Hör av dig !

2009-08-20 @ 16:32:08
Postat av: Anonym

skaru festa? :)

2009-08-20 @ 18:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback