en dag på sjukan ?

Inatt blev det inte heller mycket till sömn. Vilket jag inte eriktigt hade förväntat mig. Somnade vid ett ungefär och vaknade fyra. Känns surt att inte kunna sova nu när jag väl får sova. jag steg iaf upp där id sex och la mig nere på en säng mamma hade lagt i ordning igår för att jag skuile kunna ligga och se på tv på dagarna. Sen hade jag tid på sjukan vid nio så då åkte vi dit och jag fick ta nya blodprov för att kolla mitt sänke åså. När jag var på akuten i skellefteå låg mitt sänke på 17, och idag när jag tittade hade jag 8. Det är nästan normalt. Sen frågade hon mig ifall jag skulle vilja lämna ett till pissprov, men hon såg hur deppad jag blev över förslaget. Så vi sket i det. Iaf så stannade jag inte där så länge till. Jag åkte hem och la mig ner för att se tv. Känns så tråkigt att ligga inne när det är sådant väder som det är, Men vad ska man göra ?

 På eftermiddagen vbar det iväg igen på sjukan. Jag kan inte längre pissa. Så sköterskorna började prata om att sätta in en kateter på mig, jag gillade verkligen inte den idén. Så jag fick lite smärtstillade för att jag skulle en sista gång försöka gå på toa. Det funkade och jag slipper katetern. JUBEL !  Jag hann ställa mig på vågen också, jag har gått ner tre kilo på tre dagar :o !  Louise hann också komma om idag och vara social innan hon skulle åka till jobbet. mysmys ! Det var riktigt mack :D HAHA bara louises som förstår. . . ;) Nä nu ska jag lägga mig och se en film med bror och se om jag får i mig lite glass ist för mat :)     / josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback