everything is written in the stars

Föresten måste jag berätta att jag drar nog iväg till ikea på lördag. Känns både roligt med tråkigt. Ska väl bli kul att andreas tar ett nytt steg fram ut i världen men jag vet inte riktigt vad jag själv ska ta mig till här hemma. Just nu flyttar alla ifrån mig och har lite ångest. Men det är klart, alla helger finns ju såklart. Men det känns riktigt surt =( Jag får nog ägna mig lite extra på skolan kankse. Men iaf så ska allt handlas på ikea nu sen flyttar han nog troligen in nu efter helgen, passar ju helt perfekt nu inför en dag på stan i lse ! Då blir det nog rajtan tajtan :) ! Det kommer nog bli kanon. Längtar bara tills det ska bli min tur ! Just nu känner jag för att söka frisör. Men jag vet inte ? Det kankse inte passar just mig. Eller vad tycker ni? :) Nu ska jag lägga mig för att försöka sova, är så trött att det är inte sant ! Försökte mig på ett försök med harrypotter idag med, men jag somnar nog från den. Så jag lägger mig ist :) godnatt !





Tell me, where do I go wrong, should I pray for a miracle ?
I’m patiently in line byt it feels impossible.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2009-08-11 @ 21:37:23
URL: http://iidddaaaaa.blogg.se/
Postat av: ylwawiie

fin duär <3

2009-08-12 @ 00:33:03
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/
Postat av: louise boman

frisör, helt klart! :)

2009-08-12 @ 01:27:48
URL: http://louiseboman.blogg.se/
Postat av: linapina

sök frisör helt klart ! själv vet jag inte om jag söka i stan elr lse.. nu lutar de mot lse men de känns som en så tråkig stad :( . . vi kan ju alltid riva stan om båda går där ;) nämen de blir ty dej jag känner där då.

2009-08-12 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback