flytt

godmorgon =) nu ska vi packa ihop alla andreas grejor och köra till lse. För mig blir det en städdag. Jag ch mamma ska städa hela lägenheten från botten till toppen sen ställa in alla saker. Jag vet inte vad jag känner för saken, vara ensam unge hemma. Vad ska jag hitta på ?! Jag menar, jag får typ panik när andreas inte är hemma och jag har tråkigt. Jasi, tiden förändras ! Nu måste jag äta frukost sen snabba på lite ! Skriver och kommer en bild senare =)


Föresten så flyttar min allra bästa vän också idag, och det suger hur mycket som helst eftersom att hon inte är så nära heller. Hon flyttar nämligen till umeå. Ja vi får se hur det går här ensam hemma..


/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback