fotografering

Ikväll såg jag faktiskt klart hela harry potter and the half-blood prince. Måste säga att den va riktigt bra, bättre än förväntat. Händer rätt mycket undransvärda saker, men även sorgliga och lite oväntade. Eftersom jag vet att det är rätt många som inte har sett filmen tänker jag inte berätta så mycket mer än att detta. Rekommenderar den iaf, men jag är ju harrypotter älskare så vad ska man säga :) Det känns så verkligt men ändå så overkligt.

Efter filmen gick jag ut för att fota lite, men min kamera har fått nåt tuppjuck så den har dålig skärpa. Måste sätta mig ner nu och titta igenom alla inställningar. Men jag bjuder på några bilder :)


älska, älska inte, älska ?

                 
Nu ska jag ta mig en dusch sen bär det av till sängen. Kika genom ikea katalogen för att se om jag hittar något spännande till andreas lägenhet. Själv hoppas jag på att vi åkter till haparanda så att jag får roa mig i både luleå och haparanda. skopunken är ju det bästa ! Men vi får se, det är ju chefen i huset ( pappa alltså ) som bestämmer rutten :) Nu väntar en varm dusch och en mjuk säng ! godnatt !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback