godmorning sunshine...

jasi, som sagt så for jag till talludden igår. DET VAR GRYMT ! Synd bara det var så kallt när man inte rörde på sig ;D
Först tog jag bussen till malå kvart i fyra, och sedan var jag med fet, tony och niklas en stund. Sen skulle fredrik äta, så vi gick på bylla och dit komme jonas. Jag hade inte hunnit göra mig klar hemma så jag gick upp till linda åström för att göra mig klar. Hon skulle egentligen vara hemma i malå igår, men jag övertalade henne att åka med mig till tall. Så vid halv åtta gick vi ner för att ta ut pengar och sedan vänta på torget tills bussen komme. Sen satt vi oss i bussen tillsammans med våra söta vänner matilda, malin och simone och åkte sedan iväg till en spännande kväll i sandsele. Skulle gärna ta en repris ikväll, bara morgondagen blir bättre än min dag idag.. HAHA sen ska vi nog inte prata mer om kvällen, var ju rätt händelserik om ni frågar mig. Men emelie är stolt att bära min autograf. HAHA ! nä, nu ska jag äta sedan dra mig till rusksele.





linda åström

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback