helg

japp, som sagt så åkte mina föräldrar och bror bort i helgen så att jag hade hela huset för mig själv.  Eftersom att jag är världens chicken så vågar jag inte sova hemma själv när alla polacker är här och springer och har sig, så louise fick komma hit och sova med mig. Fredag blev det inte så mycket gjort. Solade en stund, sen kom jocke och sen louise efter jobbet. Vi såg lite tv åså sen grillade vi och då kom sebbe :) Det blev kallt och vi gick in för att se skräckis. Jag hade jobbat på dagen så jag var helt slut och som vanligt somnade jag. Vaknade efter en timma eller så att louise och jocke satt och tokskratta för att filmen var helt psyk. Men själv tycker jag filmen är rätt bra :)



Sen åkte jocke och sebbe hem vid kvart över 5.

Morgonen efter blev det mest solning och så. Bara hade det underbart. Senare på kvällen gjorde jag en pizza till oss, och den blev verkligen god ! taccopizza. Vi åt och så, sen blev det tv och film. Sen kom sebbe för att se film med oss. Då blev det tre filmer jag inte minns namnet på :) Även det blev en sen natt. Jag steg upp krig 9 på söndagsmorgon för att lägga mig i solen. Jag somnade och sov där i ungefär två timmar. Sen vid 11 väckte jag louise för att hon skulle komma ner och lägga sig med mig i solen. Men hon gillade inte idén eftersom att hon hade bränt sig ganska rejält på lördagen. Sen tittade josefine och filip förbi en sväng också :) sen blev det tårta när mamma och pappa kom hem !

jobb !



Nä nu ska jag ta och se en film och sova. Arbete imorgon ! :) / josefin



Kommentarer
Postat av: louise boman

Dead snow va så ful =] HAHA

ja dog typ



tack för en underbar helg! jag känner redan saknaden när jag flyttar, och jag har inte ens flyttat ännu.



bästa vän

2009-08-11 @ 04:25:33
URL: http://louiseboman.blogg.se/
Postat av: sebbelito :D

dead snow va skit bra ju :D



men du louise inte längta du att flytta ner till bunkern? köpt dig en grill och en sån där ström maskin nu ? :D hahaha

2009-08-12 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback