i can't give you the sky

komme just hem, har varit och tittat på min morbrors nya hus. Riktigt fint faktiskt, men rätt mycket jobb. Medan alla var där inne och mäta och hade sig gick jag ut med frej en sväng. söt hun !

spanar efter en hustru typ ?

Nu ska jag iaf ta mig nå fika sen väntar sängen och en lång natt. Skola imorgon som alla fruktar. Sju lektioner imorgon, jag hurrar.

Föresten så har jag skrivit klart praoen nu. sökte bara i norsjö, men jag ska prata med vår syv imorgon och se om jag kan kolla och se om jag hittar något att söka på i lycksele. Skulle vara roligt ! :)
men iaf blev det på två veckor ..

1. Sanna sax
2. Hårstudio  ( dessa två altenativ v.40 )
3. Droppen - Dagis ( ev. v.41 om jag inte hittar något i lycksele )

 

Det var allt jag hade för ikv, sov gott !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback