I wanna wake up where you are

Blev inget inlägg igår eftersom att jag fick hämtning av emil nordqvist och fredrik erixon igår kväll. Dom hade tidigare igår varit om här och hälsat på en sväng, vilket blev mest fotografering för fetns del. Emil hittade min kamera och lekte fotograf !


VÄNNEN <3

 Blev panik pack och sen kom dom och hämtade mig för att det var tänkt att vi skulle basta på hotellet med matilda. Men när vi hade bytt om osv så hade vi glömt säga till matildas pappa att vi tänkte basta, så det kom ner massor av boys ! Så då gick vi upp på hennes hotellrum och bara myste :) Sen drog vi vidare till kent där det var busringning. '' jag har sett din annons i sex tidningen, ja den är som gula tidningen vettu ! Det är leifi ! '' aja, fetn är som söt när han pratar sådär ! Nog hos kent så åkte vi en till fredrik och fikade lite, sen ut på villovägar i skogen och jag var så sjukt rädd. Vi var mitt ute i ingenstan och det var så sjukt läskigt. Precis som i en skräckfilm. Fattades bara att det skulle hoppa ut en blodig människa på vägen eller något liknande. Usch. Sen åkte jag och matilda tillbaka till hotellet för att sova. Blev mys framför tv, fast jag somnade i en ny ren bäddad säng.

 I morse vaknade jag varje minut typ, ont i huvudet och magen. Vi gick ner och fikade, sen så började jag må ännu mer illa och var helt svimfärdig. Så pappa kom och hämtade mig på hotellet och skjutsade hem mig. Känns tråkigt nu att det inte kommer bli så många nätter till på hotellet med mattis därför att hon flyttar till skellefteå imorgon :(


en död josefin sundin <3 en matilda som ät fruskost och sitt vid datorn !

Väl hemma la jag mig i soffan och sov i nästan 5 timmar men jag är fortfarande lika trött. Så snart bär det av till sängen. Lika bra på tanke att jag ska upp halv 6 imorgon för att åka till haparanda. Känner inte taggen längre =( Men jag satt och kollade på internet idg om skor, och jag hittade ett par urläckra som jag troligen köper imorgon ifall de finns kvar.





vad tycks ?

Nu väntar film och sängen. Skriver imorgon när jag kommit hem från ikea !
/ josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp skorna!

2009-08-14 @ 20:46:53
Postat av: louise

Köp skorna, helt snygga! :)

Jag saknar dig. Jag far tidigt på söndagmorgon så vi ses nu inte på iaf två veckor :'(

2009-08-14 @ 21:51:04
URL: http://louiseboman.blogg.se/
Postat av: ida

Köp skorna som jag sa på bdb ;) hehe,



Jo men det är ju det ;) hehe , ska nog klippa mig som på bilden ;)

2009-08-14 @ 23:04:12
URL: http://iidddaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback