kamphundar

föresten så satt jag och lyssnade på radio idag när jag väntade på mamma i bilen en stund. På p3 sa dem att i findland ska man nu förbjuda kamphundar för att de är ett hot mot människan. Det tycker jag faktiskt är helt fel ! Att en hund är agressiv har med ägarens uppfostran att göra , inte hundens. Nu frågar p3 ut folk ifall dom  tycker att man ska förbjuda kamphundar även i sverige? Precis som en sa idag , det kommer bli precis som med droger. Dem är förbjudna men kommer fortfarande alltid att finnas kvar. Jag tycker det är lite sjukt egentligen ? Jag irriterar mig på för mycke småsaker känner jag. Men =)

Nu ska jag lägga mig för att se om jag får en lite längre sömn. Kankse kan sova till 5 om jag har tur :) Time to sleep , godnatt ! / josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback