lagt kort ligger

Idag har jag gjort det vanliga på jobbet, städat ( skurat & dammtorkat ) , matat , umgåts och lite sånt :) myspys ! Blev inte lika händelserik dag som igår när vi faktiskt tog med oss varsinn och gick en sväng för att köpa en glass. Men imorgon kankse det händer mera. Vi hade som planerat att gå till caféet imorgon bara för att dem ska få komma ut en stund. Jag hoppas bara på att vädret är på vår sida så att det går ! :) När jag kom hem blev det middag sen kortspel med mamma. wiho , jag vann :) !

Föresten skulle jag försöka hinna se harrypotter and the half-blood prince igår innan jag somnade. Men icket, efter 10 minuter slocknade jag. Så jag somnade där vid 8 ungefär. Riktigt skönt med en lång natt ! Men ändå är jag lika trött idag som igår. Så jag gissar att det blir en tidig kväll ikväll också :)




I think your time is over.

/ josefin

Kommentarer
Postat av: louise boman

som igår när vi faktiskt tog med oss varsinn och gick en sväng för att köpa en glass



HAHAHAH SÖTNOS, de låter som "dom" typ är hundar :]]]

2009-08-12 @ 01:26:45
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback