last moment

goddagens ! :) Idag var det min sista dag på vinkelbo. Dagen började i massagestolen ! Mums :) sen blev det frukost och sedan upp på avdelningen. Kändes halv tråkigt att sluta, men ändå skönt :)


sista dagen med denna klädsel !


Jag jobbade till kvart i 12 ungefär sen plockade erika upp mig på gula faran påväg till kommun :) Där blev det gottigheter ! Vi lämnade först in papperet där vi hade skrivit när vi hade varit på jobbet och så. Sen fick vi vänta en stund sen kom det två stycken med 4-5 familjepizzor ! Då blev det lunch/middag där. Vi fick även en LITEN glass till efterrätt. Sen fick vi göra en utvärdering sen gå hem :) Men ist för att gå hem gick jag upp till åkargatan där två söta flickor satt och väntade på mig :) Tina och lisa ! Vi fick vänta på att håkan skulle komma med ved, men till slut komme han flåsande. Vi hittade också en död fladdermus bäbis. Söt, men riktigt äcklig ! Efter en stund kom också linus, lovisa , maria och någon till, och sen ett helt dagis för att spela fotboll med oss. jag älskar barn ! Sen gick vi ner en sväng på samhället, och sen åkte jag hem. Så nu återstår kvällen ! :) vi får se vad som händer.                                                        
       



/ josefin !

Kommentarer
Postat av: Anonym

dildon i röven jaaa!!!!

2009-08-13 @ 20:00:14
Postat av: linapina

cool fladdermus :{D

hihih nu har jag oxå jobbat klart :D:D:D

2009-08-14 @ 15:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback