run bitches

i morse vaknade jag faktiskt av väckaren. Jag fikade, drog på mig klader och åkte till skolan. Väl framme var det bara tt springa ner till fotbollshallen för att byta om. Vi hade alltså idrott, vi skulle springa på eljuspåret, så vi sprang till saxbacken och där stannade vi och gjorde intervaller med so frågor men även lite allmänbildning. JOBBIGT ! Sen blev det dusch och musik. HAHA vi dansade och hade oss, typ kul :D nog om skolan.
Jag kom hem som vanligt 10 över 3, då la jag mig på soffan och såg lite tv. Sedan middag och efter det blev det en promenad med mamma. Vi gick över till macken för att kolla på tapeter eftersom att jag ska göra om på övervåningen. Fanns rätt mycket snyggt, men jag kan ju int bestämma mig ! :) och nu sitter jag här igen, väntar på ett fredrik - fetn ska ringa, men han är så seg ! Aja, jag får väl vänta vidare :) Nu ska jag fördröja tiden med tv eller film :)

frost på fönster....


nu vill jag ha frost på fönstrena, snöflingor som faller och kyla.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback