sängliggandes

Jag får berätta om beachen sen..

Som sagt skulle jag ju färga/tona håret igår. Men det blev en färd till akuten ist. Smärtan nog att åka dit var inte nog. Väl framme på akuten fick jag vänta en stund innan jag fick komma för att prata med någon. Jag fick komma in till en sköterska. Jag var tvungen att göra pissprov och blodprov. Sen fick jag vänta mycket länge tills jag fick prata med den sista läkaren innan jag skulle få åka hem. Det blev penicillin för blåskatarr / uringvägsinfektion. Jag kom hem och somnade vid 19 - 19.30 och vaknade upp igen 02.00. Då kunde jag inte somna om, så jag duschade och sedan la mig igen. Sen steg jag upp vid 6 ungefär. Jag har också nästan svimmat inatt, troligen pga febern och att jag inte har ätit något. Men jag hoppas på att det ska bli bra snart för detta orkar jag rent inte med...... Ska försöka sova en stund nu. Skriver senare !


Kommentarer
Postat av: dneise

krya på dig hörredu!...

2009-08-04 @ 00:38:42
Postat av: denise

krya på dig hörredu!...

2009-08-04 @ 00:38:55
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: louise boman

ÄLSKLING, bli kry

2009-08-04 @ 11:31:18
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback