second movie night

Blev film ikväll också. Ikväll blev det ..



själv tycker jag filmen är riktigt bra !



denna blev det också, och även den här är riktigt bra ! rekommenderar dem båda.

Efter jag sett filmerna gick jag ut och tog en promenad och bara var ute i lite mer än 2 timmar. Var skönt, men lite för kallt. Nu sitter jag här och ska fixa lite till morgondagen sen är det sängdax.

Jag ska även svara på kellys fråga . . om det inte var fel tid att se grinchen denna årstid ? och nej ! Jag älskar grinchen, favorit typ ! Kan den in och utantill, så jag lessnar aldrig och det är alltid rätt tillfälle att se en grön liten luden person =]
Nu blir det att packa och dona lite , sen sängen ! godnatt :)

/ josefin

Kommentarer
Postat av: tina

då vet jag juh var det blir för filmer för mig ikväll ;-) hehe <3

2009-08-21 @ 11:52:08
URL: http://tinajaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback