fotografering, grillning & skellefteå !

Jag sa att jag skulle at en promenad, men det blev en cykeltur ist med kameran. blev inte så många foton, men några. Var mer inne på cyklandet. Det var sjukt kallt , så det blev bara en stund. Men jag bjuer på några bilder.


kommentera !

efter det kom lina och hämtade upp mig för att vi skulle åka till bjurträsk för att grilla och bara mysa. Det var jag , lina, julia, elina , linnea, rasmus och tobias. Vi alla satt oc berättade '' spökhistorier '' och alla blev så rädda att vi var tvungna att åka hem ! Det var så sjukt kallt att åka hem och mitt i kalla och hemska skogen stod en katt vid sidan av vägen. Scary !




Idag åkte jag till skellefteå med lina för att shoppa. Först kände jag mig inte alls så intresserad men blev genast bättre. Men iaf så köpte jag bara myskläder. Hade typ inga sånna, så det blev super ! Vi var med maria lundqvist och sofia johansson också en stund. HAHA spårade lite. Men dom är ruskigt bra ! Jag tyckte ungefär alla var i skellefteå idag, såg typ alla ! Men det är kul=)



Jeanstights - vero moda



T-shirt - gina tricot



T-shirt - h&m



linne - h&m



linne - h&m



T-shirt - H&m

sen så köpte jag också ett gult tublinne, tre diadem och tre par trosor som jag glömde fota. Men det kankse kommer senare =)
Ikväll blir det tjejkväll hos julia med gottigheter, vi sover även över där till imorgon. Jag kankse skriver ett inlägg ikv hos julia :)
/ josefin

Kommentarer
Postat av: Eka

såg dig i bussen :]

2009-08-18 @ 20:15:23
URL: http://kletmanochankan.blogg.se/
Postat av: Eka

såg dig i bussen!

2009-08-18 @ 20:17:07
URL: http://kletmanochankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback