timmervägen 8

ja det blev inget inlägg igår eftersom att jag inte fick några bilder av bror, vi blev lite osamt där när vi kom hem om vem som skulle ha min dator, och naturligtvis så hade jag inget annat val när han blev sur och sa att jag inte får bo hos honom i lse om jag inte flyttade på mig ! Så vad gör man ;D

Men iaf så kom vi till lse vid 12.45. Då bar vi in alla grejor förutom soffan åså, började dammtorka, skura, dammsuga och rengöra alla fönster på hela stället. Jag trodde det skulle bli riktigt jävla fult i lägenheten eftersom tapeterna är de fulaste jag någonsin skådat.

Före
 

1. sovrummet                    2. köket                            3 & 4. Tvrum                                 
glömde ta kort på toan före.


Efter



Jasi , som sagt. Jag skulle aldrig vilja ha dessa tapeter. Men den blev mycket mysigare i verkligheten än vad det ser ut som :) Sen så är vi inte helt klara, fattas massor av små tjaffs och lite sånt, Men det '' viktigaste'' är på plats.


Idag blev det inte allt för mycket gjort , har mest städat ur både mitt och andreas rum eftersom att jag troligen ska få göra ett eget tvrum av andreas rum vilket jag tycker låter som en super idé från pappa ! Efter all städning blev det go middag och nu ska jag ut på en kortare promenad för att få lite luft.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback