tjejkväll !

Gårkvällen blev toppen ! Blev mest tv, mys och gottigheter ! Blev inte så mycket mera gjort förutom att vi skulle ta en promenad men alla blev så jäövla mörkrädda efter två minuter så jag , lina och julia sprang jävlart allt va vi kunne hem till julia igen. Linnea och jenny gick i diket ? aja :) bilerna får tala för sig själva.





Dreamteam + vår fotograf jenny !

Imorse blev det en tidig morgon, kunde inte sova eftersom lina var lite närgången :o.... HAH , varje gång jag har vaknat i natt har antingen julia eller lina gjort något fult. Vi hade iaf nåt att skratta åt i morse :) Så då blev det frukost sen väckte vi linnea och jenny !


goodmorning sunshine !

jag hann även träffa rebecka och viktor idag. Vi satt bara och pratade en stund innan jag skulle åka hem. Så väl hemma satt jag mig vid datorn och sov en stund innan middagen. Nu blir det antingen film och sova, eller emil och jocke en stund. Vi ses väl ! :)

/ josefin

Kommentarer
Postat av: jenny

var du tvungen att lägga ut bilden på mig? ;O;O ....

2009-08-20 @ 13:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback