tonight will be the night when i fall for you

Äntligen helg, och jag menar verkligen äntligen. Dagen var inte så händelserik. Vi hade idrott, vi skulle springa på alla fyra, vi hade alltså stafetter. Iaf så låg mer än halva klassen på marken för att det var så halkigt i det blöta gräset. Självklart så kvaddade jag med, och min axel är helt fucked up ! men det var sjukt roligt ! :)
Jon persson var på skolan idag också, grym pingis spelare ! Woho, jag måste nog släkta på honom ! hahaha :D iaf så var det en tävling, och den som skulle vinna över honom skulle få gó fika i caféet. Men på tre timmar lyckades ingen på skolan vinna över honom. Rätt kul tycker jag =) Han va snygg också ;)



Efter jag slutade hämtade jag fredrik på gymnasiet och vi gick på frasses med elias, erik , oscar och jenny. Fredrik blev så suen så vi gick hem till honom i väntan på simone, så han hämtade pengar och när simone kom åt han också på frasses. Jag gick sedan vidare hem till mormor, där väntade mamma, pappa och mormor på att få börja äta. Så jag satte mig bara ned och åt sen gick jag tillbaka till hotellet där matilda , simone, fredrik och malin var. Senare kom maria. Sen for jag hem, vilket jag tycker var skönt. Ikväll blir det film och mina mmuffins. jag NJUTER !


love you matilda


Nu ska jag starta en film.

/ josefin

Kommentarer
Postat av: Eka

bara att sattsa på jon! ;)

2009-08-28 @ 21:20:24
URL: http://kletmanochankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback