when I look at you my mind goes on a trip...

morgonen började hur bra som helst. Jag fivck sova ända till 10 ! I´m so happy ! 

Idag är det sol och det är hur skönt som helst ! har verkligen längtat efter det. Så idag har jag till och med varit ute en sväng. Jag bestämde mig också för att imorgon ska jag fara på jobbet. Det suger att sitta hemma och veta att man förlorar pengar. Så hur ont jag än har ska jag fara och jobba imorgon.

Det blir inte så mycket till bilder just nu eftersom att jag använder pappas dator och här finns det inte så många bilder som bored visas eftersom att dom är typ sen jag var 8+ :D pinsamt nog.


Nu ska jag lägga mig för att se en film och äta lite glass :) / josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback