you don't know how you met me, and you don't know why

Helgen var ändå bra ! Inte för att vi gjorde så mycket på fredagen. Jag och bror tog en cykeltur runt stan sedan ner till dennis där det var massa gamla vänner och sedan vidare till helena och co som hade party. Kändes surt att vara nykter, så vi åkte hem ist. Eller ante cyklade med jag fick åka bil. woho ! Sen blev det film med bror och sebbe. Vi såg ;


Sen såg vi en till film som jag inte minns namnet på men som var rätt bra faktiskt.
Dessa filmer var iaf grymma ! så nu har TINA nåt att göra ikv :)

Lördagen blev bättre än förväntat, men eftersom att inte bror är hemma så har jag inga bilder utom några få jag tog själv. Så dem bjuder jag på lite senare. Jag blev upphämtad av en raggarbil utanför brors hus, sen då bar det iväg på party. Blev inte så mycket händelser, några men dem räknas ej upp hära ! =D


FÖRSTA DAGEN PÅ SKOLAN . . .

var förjävlig. Vi samlades på medan och satt där i ungefär 30 minuter. Sen gick vi tilbaka till skolan och började våra lektioner efter schemat. Vi har aldrig haft så här dåligt schema, vår klass har alltid haft det bästa ! Men vad hände nu ?
jag är redan less..




Tex måndagen , idrott. Att ha på sig fem minuter på sig att klä av sig, duscha, klä på sig och gå upp från sport/ badhuset/ fotboll/ is-hallen sedan sitta på lektionen med allt material funkar inte. Aja, bara att kämpa vidare..

Nu ska jag lägga mig för att jobba på min förkylning, den ger sig inte. Vi ser om jag tar mig upp ikväll och ser vad som har hänt !

/ josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du ska se mitt schema ;)

2009-08-24 @ 20:16:54
Postat av: linapina

jag kommer inte palla bilden och musiken =(

Jag gillar inte johanna!

2009-08-24 @ 20:54:17
Postat av: Emanuel Nilhzon

5 minuter räcker ^^

2009-08-24 @ 21:26:53
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni hade lite surt schema =)

själv sitter jag här hemma och har förbrukat en timme av mitt 3 timmar långa hål :D

2009-08-25 @ 10:00:54
Postat av: Anonym

han som sitter breve din bror på en bild ha ja fan vare med på hotellet ! :D

2009-08-25 @ 18:35:01
Postat av: denise

surt schema.. du ska se vårat, har nästan inga lektioner :)

2009-08-26 @ 13:38:40
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: Gunvald Larsson

lyssna du inte på stefan? ;p han sa ju att vi får gå 15 min tidigare från idrotter så man hinner byta om ;p

2009-08-28 @ 21:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback