är det så här det känns att va lycklig ?

Kom precis hem från skellefteå. Träffade rätt mycket folk osv :)  Jag spenderade största dels dagen med matilda johansson (L) men även matilda svensson och co. Dagen började rätt drygt på stan, men jag hann ikapp :)
Det kommer bilder ikväll på vad jag köpte. Jag tappade ner min mobil i snön när jag steg ur bilen. Så den ligger på tork just nu och hoppas på att jag slipper fuktskador...

Jag var ju hos kiropraktikern idag, och fy vad det knakade bra. Jag hade många kotor som satt fel, men nu är alla tillfixade med lite massage, värme och bryt ! awesome :)

Alltid lika roligt att spendera pengar
http://blogg.passagen.se/barahennesblogg/resource/pengar2.jpg

Nu blir det att packa hela kvällen, och då menar jag verkligen hela kvällen. Jag har inte börjat med nåt ochjag åker imorgon. Shame on me ! Men så går det :)

Då är det inga problem !

/ josefin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback