days when we climed so fast

usch, nu är jag äckligt less på tårta. Jag är sjukt trött och vill bara lägga mig nu. Mormor, farfmor och farfar har precis lämnat huset och allt är bortstökat. Jag borde egentligen lägga mig och skriva mina so kriterier, men jag har rent inte orken. fy ! Har so prov på tisdag och jag har massor kvar att göra, jag hatar veckor som denna.

Morgondagen börjar med matte prov, tisdag: so prov och svenska förhör, kankse no nån dag och sen måste jag lämna in bilden. Tight. Känns inte som någon höjdarvecka. Men onsdagen inväntas ju starkt !


När vi kom fram till lse igår så komme fride och helena och tog en fika. Hel mysigt !



>
Om ni inte ser vad det är så är det mascaran jag hade pratat om tidigare. Denna fick jag alltså i morse av min fina bror ! du är grym !
Annars har jag inte fått något märkvärdigt, endast pengar osv. Alltså allt vad jag önskade mig :)

Natten innehöll många händelser. Det var iaf en super kväll, och en riktigt bra början på en födelsedag ! Massor av folk och ja, det kan inte bli så mycket bättre. Synd bara att poliser ska vara sådana surmusar och förstöra. Menmen, när de väl hade kommit gick jag och matilda till ibees för en pizza. Matilda bjöd ! Fylle mat är nog troligen de bästa.

Hur som helst blev det en sjukt sen natt, och en alldeles för kort skönhetssömn. Så det borde jag ta igen nu :) vilket jag ska.

'' Om du följer alla regler, går du miste om allt de roliga ''

/ josefin




Kommentarer
Postat av: Anonym

grattias josse!!!

2009-12-13 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback