i need you boy

Gårdagen var så otroligt bra !



Mys osv innan mat, åkte och va jultomte en snabbis och sedan tillbaka för lite ris ala malta sen var det julklappsutdelning hos oss. Jag måste verkligen ha varit duktig detta år !
Nu ska jag försöka minnas vad jag fick..

* Kameraobjektiv ( 55-200 ) ♥
* Jacka ♥
* Armklocka ♥
* Armband ( snö of sweden ) ♥ TACK BROR !
* Skoterskor ♥
* Skoter handskar ♥
* Täckbyxor ♥
* Underställ ♥
* Hår- ansikte- och hudvård ♥
* sjal ♥
* neccesär ♥
* En låtande tårtspade ♥ - super söt !
* kläder ♥
* smink ♥
* Halsband ♥
* 2400 kr ♥
Och nu kommer jag inte på nåt mer, men nåt saknas på denna lista :)
Så jag är riktigt nöjd, och objektivet är mer än kärlek !



Gladtjej.nu

Nu ska jag börja packa inför ikväll, sen måste jag göra mig klar innan vi ska åka till farmor och farfar för en liten julafton med min faster,farbror och kusiner !

/ josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback