calm yourself

nerverna börjar spöka...
Luciaövning idag, och jag måste nog erkänna att det låter förjävligt när ingen sjunger ! Fpr se hur det går på genrepet imorgon, jag håller iaf tummarna.

Hade hk som alla andra onsdagar, men idag fyllde jag och jenny en tårta. ( Tårtbotten gjorde viförra gången )

Den var iaf sjukt god ! Apelsinbottnar, hallon, blåbär, choklad, och lite florsocker. Mums ! den var iaf sjukt mastig, så vi fick ge bort halva :) Men det klagade ingen över.

Efter skolan blev det innebandyträning inför dm matcherna. Vi spelade mot lärarna som vi några i nian kommer möta sista dagen på höstterminen. Jag måste nog erkänna att vi har ett bra motstånd där iår, men vi ska ändå krossa ! Men nu taggar jag mest av allt onsdag när vi ska krossa först finnbackaskolan, och en timma efter krossa forsdala ;) gogogo !

Nu ska jag försöka få min bild färdigsälld, vilket jag inte kommer lyckas med. För det första så ska jag sudda allt hår jag ritade tidigare, togmit vatten över huvudet och försökte rita lockar. Så ist får jag ha platt hår på bilden :)

Haha jenny visade mig sin konstnärliga sida idag, men lyckades hon övertyga ? nej !



/ josefin

Kommentarer
Postat av: fillä

såg ju dålig ut !!

2009-12-09 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback