i got my self to blame

skönt att vara hemma igen. Men nu är denna vecka snart slut !

uttagningen idag gick rätt så bra, var lite rostig med det gick vägen. Första matchen vi spelar iår är alltså mot finnbacken ( lycksele ) , och de ska vi ta ;)
Inte för att jag kan säga att vi har så bra ''startfält'' men på hemmaplan är vi starka :D Vi kom oss ju faktiskt till umeå förra året :)

Sjukt skönt att jag somnade före tio igår, det gillades verkligen. Men det behövdes också för den delen.

Idag på hkn gjorde vi en tårtbotten med apelsinsmak som vi ska dekorera med lite saker och ting nästa vecka, kommer bli awesome ! Sen så gjorde vi chokladmintbrownies och åt apelsin till, det var ruskigt gott ! Sen blev de även en annan slags kaka som ingen av oss smakade på så jag vet inte riktigt hur den blev ? den var iaf i ugnen när vi slutade :)



Nu ska jag byta musik på min telefon, vilket jag inte gjort på evigheter ! Så det börjar vara dax, jag är less på det gamla !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback