i'll follow wherever it might take us

nu har jag kommit hem från louise, blev inte mycket till film men ändå skönt ! Jag fick iaf min försenade födelsedagspresent idag, och den va så grymt rolig !



Hah, korten var helt sjuka ! ett lyder '' klä av dig till underkläder, lägg dig i en av deltagarnas knä och säg något sexigt '' Hahahah jag höll på dö :) Men tack iaf :*

Nu ska jag gå och packa ihop inför morgondagen, vi har volleyboll turnering så vi ska tydligen klä ut oss. Lina bestämde vår outfit, så det kankse kommer en smygtitt imorgon ;) inte vackert iaf.

Godnatt på er !

/ josefin


Kommentarer
Postat av: louise

Hihi åh vad glad jag blir :] <3 Jag kan inte bärja mig att öppna din julklapp =Z

2009-12-21 @ 12:55:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback