i'm a believer

gårkvällen blv lyckad, även min underbara morgon. Blev som sagt film sen åktur. Haha, ganska roligt, caroline låg hemma och sov, men jag ringde ut henne och hon var allt utom människa. Sen så satt hon i baksätet, söt som få och vi tog en sväng och sågade ner en julgran mitt ute i skogen. Eller, vi stog inte för sågningen, det gjorde såklart pojkarna i bilen ! Sen kom jag hem vid halv tre snåret :)

Sen imorse/idag kom mamma upp halv två och väckte mig. Jag sov som en stock ! Haf behövde nog verkligen denna 11 timmars sömn. Sen har jag sett tv och ätit middag sedan dess. Vilken ritkig latsöndag ! But sometimes you really need it.

ojojoj vilken stjärna han ändå är !



från det ena till det andra..

I remember every look upon your face,
The way you roll your eyes, the way you taste
You make it hard for breathing
'Cause when I close my eyes and drift away
I think of you and everythings okay
And finally now, we're leaving

And maybe it's true, that I can't live without you
Well maybe two is better than one
There's so much time, to figure out the rest of my life
And you've already got me coming undone
And I'm thinking two, is better than one


/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback