i'm on fire

hade tänkt ta en läxkväll ikväll, men efter att hela min bild misslyckades efter att ta bort håret så sket jag i allt. Fy !

ägnade mig istället åt vår sköna soffa som verkligen känner mig väl. Inte nog med det, det var svenssonsvensson filmen på tv ! Den är så grym :)

Nu ska jag lägga mig och fundera ut några frågor angående gymnasievalet, har ensamt möte med vår syv imorgon, så det är bäst att jag laddar upp.

du är skrämmande

en bild från myskvällen med glögg och gofika i ammarnäs


godnatt :*

/ josefin

Kommentarer
Postat av: City

Hej min vän!

En tyst minut har nu börjat i min blogg för att hedra lilla bebis A.



Kram

2009-12-10 @ 16:32:32
URL: http://gatc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback