it doesn't matter

vart är skellefteå aik på väg ? Herre gud !

Det var äckligt skönt med dusch. Jag gjorde hårinpackning så nu är det grymt härligt :) Nu ska jag se om jag kan få ner några engelska meningar till en läxa och sedan funderar jag på att lägga mig :)

ante bad mig om förslag till min födelsedagspresent , och jag vet faktiskt inte vad jag ska önska mig. Om ni har något bra förslag så är jag glad för en kommentar ! Fyller ju år på söndag, så det är halvkort om tid..

jag har någon som lyser upp min vardag


Jag hoppas vi kommer att spendera helgen tillsammans !

/ josefin

Kommentarer
Postat av: matildajohansson

du lyser upp min dag gumman!



och helgen skall spenderas med dig, punkt <3

2009-12-07 @ 22:01:09
Postat av: Louise

Blir tårta på söndag då? :)

2009-12-08 @ 09:50:23
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback