it´s a advice i never took

nu ligger jag i mammas och pappas säng och myser. Dagen har bestått av lite julpynt, skoterkörning och tv. Hur skönt som helst :) ! jag är alltså i ammarnäs och det är ca 50 cm snö. Det är så grymt skönt med vinter, men det får gärna kommer ännu mera :)

Angående gårkvällen är jag sjukt glad att tove fick åka hem, hon skulle åkt för flera gånger sedan.

Efter middagen som består av fläskfile och klyftpotatis idag blir det att pröva lite glögg tillsammans med familj och sofia skulle nog kommma och umgås lite. Sen skulle nog troligen helena och fride komma om här, som det lät på sofia? =) Sen blir det nog film som vanligt. SKÖNT !

Jag hoppas också att det går vägen för skellefteå ikväll, de var verkligen värdelösa mot brynäs tidigare i veckan.

Det kommer ingen uppdatering förän imorgon när jag kommer hem, pappas dator går så segt med intrenetet vi har här :) så sköt om er !

/ josefin


Kommentarer
Postat av: Louise Boman

Du har så fel :S Calle suger

2009-12-05 @ 17:06:29
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback