it's over

Dagen har varit låååång. Började med en träff hos syven, och jag blir typ bara orolig för jag vet verkligen inte vad jag vill gå. Men Det blir iaf så att jag söker frisör i lycksele som första val. Hoppas jag valt rätt.

Sen blev det musik, och 20 min språk. Sedan tog jag tidigare lunch efetrsom att vi skulle träna inför morgondagen. Så mamma kom till skolan och körde mig till kyrkan. Kan väl inte säga att jag är glad för tillfället. När någon skulle tända mina ljus så råkade även mitt hår börja brinna. Nice !
Luktade anus, menmen.. Har faktiskt inte heller tittat om det blev nåt !

Nu ska jag ta och börja lägga ihop mina saker och ting inför helgen och försöka göra klar denna satans bild...



jag är less på dig och ditt beteende.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback