like a rainbow over your head

ikväll blev det bak för min del. Lina gjorde mig sugen med hennes godisprat. Men eftersom att jag inte äter godis gjorde jag kolakakor ist. Egentligen vet jag inte varför, för jag har inte smakat nåt ännu :) Men suget försvann !


dessa är dock inte mina men jag orkade inte flytta över bilder !  Men principen är densamma :)



Imorgon blir det dm uttagning i innebandyn om vem som ska få vara med och spela. Jag var med förra året och det var ruskigt kul må jag säga :) ! Så jag ska försöka packa saker innan jag lägger mig, annars kommer jag glömma något imorgon. 

Mamma komme även hem med tre nya gardiner, och ett par var verkligen skitsnygga ! så jag tog dem till mitt rum. Nu fattas bara en ljusgrej man sätter mellan fönstrena och min rum är 100 procent mys !

Nu ska jag göra allt klar för morgondagen och göra en lång natt som jag sa. Ikväll håller jag mina ord, och lägger mig tidigt! men först av allt ska jag se klart hockey. Aik-modo :)

sommar, höst, vinter och vår







Skippade den tråkiga våren mot den älskade vintern



/ josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback