live your life

jag blir så arg, jag kan nästan aldrig få mig in på blogg.se ? blir tokig.

Dagen var iaf super ! :) Började med en pratig mattelektion, labb på no och sen bar det av till sporthallen där vi spöade skiten ur forsdala. Matchen slutade 12-0. Vi spelade grymt bra :) Sen skulle fors och finnbacka spela mot varandra, och sedan var de vår tur att spela mot finnbacka där vi också krossade. Matchen där slutade 7-0 och vi höll alltså nollan hela dagen ! Bra jobbat tjejer :)
Jag blev iaf golvad, smärtsamt i min hand för tillfället, men jag måste nog säga att alla i vårt lag var helt galna. Vi var nog mest ute för att trycka motståndarna över sargen osv. Men det är ju mer än halva nöjet så :D

Sen gick jag upp till vår so lektion som skulle sluta efter 5 minuter, bara för att jag skulle få veta mina betyg i so och idrott, och jag måste säga att jag är nöjd !

När jag kom hem tog jag mig en sovstund och sen klädde jag och mamma julgranen. Eftersom att jag är självaste tomten så tog jag mig an alla oinslagna julklappar som är köpta. Tragiskt nog så fick jag alldeles för ont i min hand, och jag har därför två paket kvar som ligger och väntar i rummet bredvid.

Nu ska jag springa ner och se om jag hitt nå bra på tv :)




/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback