lonley and broken

ingen uppdatering idag, jag vet. Har haft stressigt. Direkt jag kom hem var jag tvungen att rita detta satans självporträtt som till slut inte liknar mig någonstans. However, jag är iaf klar.
Sen direkt efter maten kom fredrik och henrik som jag bjöd på lite sent födelsedagsfika. Sen efter det kockan åtta bar det av till träning vilket var sinnes skönt och det gick hur bra som helst.

Sen måste jag bara säga grattis till en grymt söt person, helena karlsson som fyller 18 år idag !

SNart är det onsdag, och imorgon möter vi finnbacka och forsdala i dm match i innebandy. aJag taggar så sjukt mycket att det är inte sant. Vi ska krossa, krossa och krossa !



Nu måste jag sova så jag tar mig upp imorgon, börjar bara bli tungre och tyngre..

/ josefin

Kommentarer
Postat av: Helena

2009-12-16 @ 19:59:08
Postat av: Helena

TACK <3 :D

2009-12-16 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback