sweet home ala'Norsjövallen

Nu ska jag sätta mig ner och berätta lite mer utförligare än vad gjort senaste dygnet.

Igår åkte jag iaf till norsjö efter middagen och umgicks med caroline och emil, men även massa fler ! Vi såg lite hockey, bakade tårta och mysade osv. Sen åkte jag bara bil några varv runt, runt,runt i norsjö. Jag kom hem vid halv två tiden och var sjukt trött, vilket berodde på att jag endast sov 5 timmar natten före.

Så sen i morse klockan sju ringde min väckare och jag trodde seriöst att jag drömde. Ville inte stiga upp, men var tvungen. Jag skulle till skellefteå idag för att köpa de sista julklapparna och umgås med matilda en sväng. De var trots allt ett tag sedan !

Kan inte säga att jag är nöjd med dagen, hittade inget jag riktigt fastnade för till mig själv, men julklapparna blev super ! Så det var väl något positivt :) Sen får jag ju inte glömma lunchen på subway, det är ju det met magiska !

Nu ska jag ta och lägga mig i soffan och ta mig en timmas sömn innan fläskfilé och klyftpotatis serveras.

http://www.mimali.se/wp/wp-content/uploads/2009/03/noter1.png

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback