words can't discribe the pain in our heart from you

grattis på 17 årsdagen min fina



Jag saknar dig josefine. Jag hoppas du har det bättre på andra sidan, jag kommer väl få möta dig igen och jag längta redan ! Du rullar förbi mina ögon när jag tänker, men josefine för min har du alltid vart en ängel.

Dagen har varit bra ! Började med film i biosalongen. Vi såg Juno, som handlade om någon tjej som blev gravid osv. Själv tycker jag inte att den var så bra, men sevärd. Sen skulle vi argumentera om aborter osv, sen lunch. Sen bar det av till sporthallen där vi skulle spela volleyboll turnering hela eftermiddagen. De var grymt skoj ! Sen var det fotbollsträning, vilket inte alls blev mycket till träning :S men lite skott osv som vanligt :)

Jag har nyss klippt mamma, vilket blev bra :) Nu ska jag typ bara lägga mig och invänta klockan !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback