you can see it through my chest

Halegn har varit super :) Direkt vi kom upp i fredags tog jag och bror skotern och körde upp till bertan där sofia, emelie, helena, fride och rickard var. Alla var väl på lyset , mer eller mindre. Mys :) sen sov vi där, och alla körde hem tillsammans på lördagmorgon.
Eftersom att det var kallt som stryk inne i stugan där vi sov så sov jag typ ingenting alls. Så när jag kom hem så somnade jag vid ett tiden och sov till klockan fem. BEHÖVDES! 

Sen på eftermiddagen komme sofia för att se film. Så vi bestämde oss för att se saw 6 !
Jag tycker faktiskt att denna film var riktigt bra. Mer handling men har fortfarande kvar den fysiska delen :)

http://www.filmofilia.com/wp-content/uploads/2009/04/saw_6.jpg

Sen så var sofia så rädd så vi var tvungna att se en barnfilm efteråt ( hon skulle gå hem ). Vi slog då på ice age 3 när hon sedan bestämde sig för att ringa till hennes mamma som var tvungen att hämta henne :) sötnos :D

Idag gick jag en sväng och har städat, massor. Gick även förbi backen, och jag blev så sjkt sugen på att åka snowboard !  Men nu är iaf allt klart inför kommande tisdag, när vi åker tillbaka till ammarnäs för att sedan stanna till den 10 januari ! jag stortrivs :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback