you got stuck in a moment

Komme hem från träning för ett tag sedan, skönt att springa av sig lite. Dagen har varit bra, även gårkvällen var super ! Det blev mycket fnitter och sen sen natt, men det överlever vi :)

jag är jätte dålig på att blogga i veckan, känns som om jag har jätte mycket att göra fastän jag inte har det. men rätt mycket läxa och så, så jag vet inte vart mina timma tar vägen.

Denna kväll kommer jag iaf ägna till att varva ner lite, och kankse få nåt på engelskan gjort mellan pauserna på hockeyn. Aik - djurgården spelar ju om 30 minuter, så de ska jag se. Men först av allt, ska jag ta en lång dusch :)

Jag insåg just att de börjar spela på 15 min, så jag måste skynda mig ! för först av allt ska jag dra igenom några steg i min sjukgymnastik :)

sometimes i really miss the summer.



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback