alltid min tur. . .

Idag blev det halv tidig morgon ändå, jag steg upp ochåt frukost nere på bryggan tillsammans med min bror. Mys när solen skiner ! Tog bara några minuter så kom mina kusiner på besök. Vi åkte wakeboard och ring åså, jätte roligt ! Gick bra hela dagen tills ikväll när caroline kom och vi skulle åka ringen tillsammans efter båten. Gick bättre än vad jag trodde faktiskt, tills när vi skulle fara tillbaka. Vågorna var hur höga som helst och vi kvaddade ! Jga landade på något konstigt sätt, så jag har hur ont i örat som helst. Helt sjuk smärta. Känns som om någon sticker in och ut en kniv i örat. Sen hör jag typ ingenting :/ Ska jag ha såhär ont så pallar jag inte ens fara till lse på onsdag. Vilket jag har sett fram emot så länge. Nu ska jag lägga mig på en uppvärmd kudde och fösöka sova.



Eftersom att det är den 20 nu , så måste jag säga grattiis till min söta vän caroline. Du är en stjärna !

Sovgott nu folket. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback