ännu en booomb..

ja , nu har jag inte varit hemma på en vecka, så jag har inte haft tillgång till en dator. SÅ nu kommer världens bild och lite text bomb. igen :)

Onsdag : blev rätt lyckad, men ändå tråkig. Vi tittade på hawaii. Munter var grym ! Hoppade 29 meter, men kvaddade. Därimot stefan nilsson hoppade 27 och komme sig i land. världsrekord ! WOHOO :)

Torsdag : blev det inte mycket gjort. Vi tog en lång sovmorgon vilket jag tyckte behövdes ! Vi streg upp och sedan gick vi till stan och kollade lite på utställning åså, sen vidare till bil rallyt. Jag tyckte det sög riktigt hårt så vi gick till andersson för att se film. Baksmällan ! den va riktigt grym om ni frågar mig :)

 

Fredag : Tog vi ännu en lång sovmorgon för att vara  pigga hela kvällen. Vi åt och sedan fixade vi oss lite och sedan vidare till norrmalm till viktor. Vi började lite smått där. Sen vidare till n¨ågon gata nedanför, där vi var med petra, julia, och massa andra jag inte ens minns namnet på. riktigt trevligt. Sen kom någon för att skjutsa ner oss till stan. Fest där ! :) Det var riktigt kul ! Nu kommer massa bilder som får förklara resten. .

. det får räcka !



Lördag : haha morgon var ju super. Sedan for vi till normmalm igen för att köpa pizza tillsammans med tim, jennifer och bror. Denna gång förfest hos min vän tim ! Det var helt super. Jag måste bara säga en sak... HAAH mannen som pissade i vattenkannan är ganska söt ! plus att jag tog mig in i öltältet !!

   såja , det kommer mer bilder sen. .

Söndag : var riktigt dryg.. Vi gick ner till stan i regnet för att träffa petra och julia. Vi pratade en stund sen skulle vi hem till norsjö. När vi skulle fara träffade jag söt elin gustavsson. Vi hade ltie brottom så det blev rätt kort. petras mamma var så gullig att skjutsa hem oss. Vi fick vänta en stund, sen kom mamma och pappa för att hämta hem oss. Det var skönt att komma hem, men jag fick bara vara hemma en natt sen bar det av till ammarnäs.

Måndag : jag åkte då till ammarnäs, motvilligt.. Kändes som om jag behövde vara hemma ett tag. Vi plockade upp sofia i sorsele så att hon skulle slippa åka buss hem. Väl i stugan så gjorde jag inte så mycket. Mest tv. På kvällen blev det bastu med sofia och louise. Mums, vi skar upp morötter och gurka och doppade i dipp. Vi gjorde också smooothie och en drink. Helena kom förbi en sväng så vi såg lite tv åså.



Tisdag : målade vi klart nästan hela stugan. Äntligen ! Sen på kvällen var jag så trött att jag itne orkade fara ut.

Onsdag : fortsattes målandet och nu är det klart ! Själv skruvade jag trallgolv, miljoner skruvar.. usch ! men det blev iaf fint :) sen kom sofia och hämtade upp mig för att fara och bada. Men det är så högt vatten att stranden var då under vatten.. så vi körde till forsen ist. bara sola och stekte lite extra .



Torsdag : åkte vi äntligen hem.  Dagen var åt helvete för den delen. humörsvängningarna.com

fredag :
Japp nu är det fredag igen ! Beachen har börjat. Så nu ska jag hoppa i duschen och sedan dra mig vidare in till norsjö för att se lite volleyboll, och lite mage för den delen :D mums ! jag skriver ikv, i dimman . . .

/ josefin







Kommentarer
Postat av: Anonym

är supa det ända ni gör? fifhan va tråkigt!

2009-08-02 @ 01:26:19
Postat av: josefinsundin

ahah nej anonyma typ, om du läser andrea inlägg så gör vi ju int de ?

2009-08-03 @ 19:25:04
URL: http://josefinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback