heliga bananer !

goddagens :) Nu är det så att jag inte hann skriva innan jag åkte, men jag snodde matildas dator nu istället:)

jag kommer skriva vadm in helg har inneburit sen när jag kommer hem, har inte tid nu, för nu blire snart utgång ! sen lorentz och m. sakarias ikväll ! NIIIICE VA !?

extra plus till matilda och jonas för torsdag och fredag kväll !

jonas säger '' josefin... ?''
jag '' ja ? ''
jonas '' du är en piggelin ''
jag '' va ?! ''
jonas '' ja, billig och god ''
josefin '' HAHAHAHAHAHAH JAG DÖR ''
matilda '' jag hade skrattat om jag inte var full och emo. . . . . ''
HAHAHAHAHA SOETA !                ses i dimman !    bilder kommer sen:)
pusss /j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback