moving on . .

jag är riktigt dålig på att uppdatera nu för tiden, jag vet !

I måndags var jag hos caroline och åt tårta. SUPERGOD ! Vi for sedan till josefine och bara hade det mysigt. VI spelade blandannat ett tärningspel som var riktigt roligt. Guess what ? JAG VANN ;$ Nämen, det var mysigt.

Igår gjorde jag faktiskt inte så mycket mer än va till stan. Jag följde bror så att han skulle köpa några nya kläder. Själv hann jag inte titta något åt mig själv, så det blev bara två nagellack, hårinpackning och spray. Var egentligen vad jag behövde :) På kvällen var jag hos louise eftersom att hon har fyllt år, så där blev det glass och massa goda kakor tillsammans med carro, josefine och louise förstås :). När jag kom hem var det bara att börja packa, inte så lätt när jag inte hittar mina tights ?! Jaja , det får bli som det bli , annars får jag tvär kköpa ett par i lycksele.

Idag steg jag upp TIDIGT, för vid 10 tiden åker jag till LYCKSELE. 17.00 är det hawaii , kommer bli grymt :) Blir att se det med tim, bror, typ amanda och petra? :) jaja ! nog om detta. Nu måste jag rusa och göra mig klar. Kommer kanske hem på söndag, annars nästa onsdag :) PUSSPUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback