solsolsol

Idag blev det en tung morgon när andreas väckte mig klockan tolv. jag var så sjukt trött ! Men jag slet mig iaf upp. Blev lite dator sen var jag ute hela dagen med bror :) Vi for ut med båten en sväng och bara tog det lugnt, och andreas frestas med glass =)

        


Sen nu på eftermiddagen har vi varit till lycksele en sväng för att titta på andreas lägenhet och hämta någon säng till stugan. Ärligt så trodde jag att lägenheten skulle vara fräschare, men allt blir ju så mycket bättre när man får ställa alla sina egna saker på plats. Jag hoppas starkt på att vi får måla eller tapetsera om, för tapeterna var riktigt fula ! Men vi får se hur detdära blir sen :) Just nu håller jag på att packa, åker troligtvis till skellefteå redan imorgon och stannar där till tisdag kankse? Får se hur det blir :) Så då blir det nog inget bloggande :/ men, jag överlever nog :)

Nu måste jag återgå till min packning, så jag blir färdig ! Jag har mycket att göra :) puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback