STADSFEST !!

åhoj , äntligen torsdag :) det innebär att jag åker till skellefteå idag till sötnus mattis :)


galna

Galen bild sedan början av 08 nångång , men ändå lite soeta :)

Sen måste jag komma ihåg att gratta ännu en sötnos , fast denna donna fyller 18 år idag ! GRATTIS MOA :)



Jag åker vid fyra tiden idag , kommer bli skönt att slippa norsjö säger jag ju bara ! Jag hoppas på att jag får träffa louise i skellefteå också, och allt annat folk förstås ! Många jag har lovat att träffa,  frågan är ju bara om jag kommer minnas alla :) , Menmen , det kommer nog bli skit kul ! Imorgon blir det grill hos nathalie, lite smått och gott ! Sen blir det utgång efter det. Riktigt trevligt tror jag det kommert bli :) Sen samma sak på lördag, fast då är det grillning hos towa. Jag hoppas jag kommer ihåg att fota lite, eller iaf att lägga ner kameran i väskan :D Men annars 'r det alltid någon som tjuv fotar lite, så det kommer en bild senare :)
Som jag sa förut tar jag bussen vid fyra, min resvän idag är VÄRDELNS BÄSTA JONAS =)



När jag kommer fram tror jag att det blir stan en runda, sen hem till matilda på moröbacke !  jag hoppas att det inte blir så lång runda, jag har ju en stor väska att bära på ! Nä nu ska jag packa så jag hinner klart, kommer ett till inlägg innan jag åker :)   pusss/ j








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback