super duper stads !

hej folket ! Nu var det länge sedan jag skrev, men jag har faktiskt en anledning eftersom att jag har varit hos matilda sedan i torsdags och inte alls hunnit med att sitta vid datorn :)
Torsdagen började med att vi direkt åkte hem till mattis när jag anlände i skellefteå. Jag berättade för henne om jonas som inte hade en aning om vart han skulle sova den natten, hon blev typ helt förskräckt och sa därför att han skulle komma och sova med oss den natten. Så vi åt bara sen for vi tillbaka ner på stan där vi mötte jonas och robin. Vi var bara ute en stund sen for vi hem och såg film och myste :)

JONKE DRAR FET POSE


Fredagmorgon blev det inte mycket gjort , blev mer en slappar dag. Vilket jag tyckte var rätt skönt ! Det blev sminkning för jonkes del, han blev riktigt söt om du frågar mig... inte ok !


 Vi åt middag och gjorde oss klara för utgång. Vi for sedan till sofia på förfest, sen ner till karusell områden, vi gick inte in på själva området på fredagen. Taggat !  Nu kommer bildbomb från fredag ! Kommer slänga in en och en annan bild senare eftersom att matilda har massor av bilder som hon inte har skickat :)

    nu orkar jag inte lägga in fler bilder från fredag :) ..
Vi kom hem vid 3 någongång typ, och det blev lite tårar från några håll annars glada miner hela kvällen :)

Lördag blev också bara en degar dag, vilket behövdes. Blev lite stressigt innan vi skulle ut, vilket jag inte tycker om, jag hatar verkligen stress. Men det fick duga ändå eftersom att vi skulle ända ner till alhem där det var förfest, och det är en ganska lång bit att gå ! Väl framme satt massa folk där och väntade på oss. Vi var där en stund innan jag och matilda åkte med jesper och sofia  ner till stan. Packade bilen full och åkte iväg. Vi kom ner in till stan och betalade in oss eftersom att senare på kvällen skulle ju Lorentz och M. Sakariaz uppträda. Det var sjukt nice , och dom var riktigt bra ! Blev mycket karuseller, tobbe betalade mig för att han själv skulle slippa åka med nina ! Det var riktigt kul !
Nina winnberg !


Har typ inga bilder sedan lördag, men den var helt klart super ! Vid halv 3 nåt så var vi på max där simon johansson och sebastian salo bjöd mig på mat, MUMS ! sen blev det Godnatt !

Söndagmorgon var seg, så ännu en dag tog vi det bara lugnt. Senare på dagen åkte vi till hjoggböle för att mysa, och det blev verkligen mysigt också ! Vi tog båten och rodde ut på en ö där vi satt och mös framför en eld medan jonas spelade gitarr och sjöng för oss ! Det gillades verkligen. Vi var där ett bra tag innan vi åkte hem för att koka nudlar och lägga oss framför en film. Blev en sen kväll och en sen Måndagsmorgon.
Jag blev väckt av min kära vän louise som ringde vid 2 tiden. Jag snoozade och somnade om till 3 när jonas slet upp mig. Vi gick in och hittade matilda liggandes på soffan under en filt. Mys ! Vi tog varsitt täcka och gick ut och gjorde upp en eld vid stugan och kokade nudlar till frukost/luch/middag. Sen kom carola för att hämta hem oss till stan igen, där vi lämnade jonas som skulle hem till malå :(. Vi överlevde iaf natten utan honom... Vi sov i soffan. Inte bra för min kropp kan jag ju bara medge. Vi steg upp och körde moppe från moröbacke till stan. Gick där en stund sen åkte jag hem klockan 13.00. Ganska skönt att komma hem egentligen. Men ändå tråkigt :)    tack för en super helg allesammans ! Ett extra tack till mattis och jonke ! <3               puss /j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback