bOomb

Detta inlägg kommer bli långt . . Så bli inte uttråkade nu :D Jag har inte bloggat på JÄTTE länge , jag har inte haft tillgång till dator åså, jag har iaf en anledning :)

Det började med att jag åkte till malå förra fredagen tillsammans med matilda och nathalie. När vi kom fram gick vi och dumpade alla grejor hemma hos joe som inte ens var hemma ! Han var i umeå och jobbade fortfarande. Jag orkar itne skirva så mycket, då kommer det bli långtråkigt , så jag bjuder på bilder !



Mer bilder bjuder jag inte på från fredagen. .
Lördagmorgon kunde ha varit 10 gångerr bättre än vad den var, jag och matilda kom hem 10 över 8 på morgonen och därefter fick jag sova 2 timmar tills jag blev väckt av de andra som hade sovit hela natten ! Sur som jag blev steg jag upp. Vi degade hela dagen tills vi gick till pizzerian och åt. Sen var alla på g igen ! Det bästa av allt var ju att jag tog mig in på öltältet/ hela området !



Söndag åkte jag upp till stugan i ammarnäs för att måla om den och bara koppla av. Jag lyckades iaf med att koppla av !
Måndag gjortde jag nästan ingenting förutom att måla. På kvällen blev det lite film och så. Inte så mycket mer.
Tisdag blev dessutom lite mer händelserik. Jag målade hela dagen och sen hämtade sofia upp mig och åkte ner till fride. Där väntade Helena, Anna och Rebecka på oss. Vi hoppade in i bilen och åkte iväg till norra Ammarnäs för att vara på lite tjejgöra. Vi åkte till johanna som skulle berätta och visa oss lite mary kay. Blandannat hudvård, smink och lite vanligt tjosan. Riktigt kul faktiskt ! Efter det åkte vi till sofia och spelade galen-panna. Efter alla hade åkt så stannade jag kvar hos en rädd sofia som skulle sova själv, men jag räddade henne och sov med henne ! Sena kvällar - sena mornar. . .
Onsdag blev mest bara sovande. Men vi hann ner till tjulträsk där hennes kusiner befann sig för att bada. Vi var sociala en stund innan vi åkte hem. Jag åt åså, sen åkte jag tillbaka till tjulträsk fast denna gången skulle jag tillbringa massor av timmar i en båt tillsammans med min pappa och bror. Efterlängtat med fiske helt klart ! Vi såg ett sött moln som liknade en krokodil !


Torsdag sov jag bort hela dagen , steg upp satt mig i solen en stund och sedan blev det film hela kvällen. Ett avbrott förstås när jag skulle gå ner till macken för att träffa jonas '' brunsåsen '' hultid. blev bara en liten pratstund innan han skulle hem och jobba igen :)

Fredag
åkte vi hem klockan kvart över 8 nångång på morgonen. Tröttsamt. Väl hemma stod en wakeboard just innanför dörren ! WIHO , suprise ! Jag och bror har fått en wakeboard av mamma och pappa :D


sen skulle jag och carro hinna sola solarium , men icket eftersom att jag somnade efter middagen och sov nästan i tre timmar. Aja, jag fick åka ner till henne iaf så det blev ute en sväng med jocke , tim och carro. Sen såg vi jägarna ;) Hhah .'' hur mår vår lilla kineshora idag då ? '' sweeet ! Sen åkt jag vidare till pontus där josefine, pontus, filip och bror höll hus =) Tv-spel åså.

Lördag. . Idag har jag varit på 60 års kalas. GRATTIS TILL MONICA ! Riktigt trevligt att få träffa alla, det var ju ett tag sedan. Måste ju bara berätta att tårtan var ju magisk ! Även all mat osv. Vi tillbringade dagen i lyckan utanför lycksele. Vädret ikväll var ju fantastiskt, och som vanligt var jag tvungen att fota litegranna =)





Kommentarer
Postat av: ellen

HEJ :) fina bilder!

2009-07-19 @ 11:41:24
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: ylwawiie

sötis, i miss u <3

2009-07-20 @ 16:26:37
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/
Postat av: jenny

du ska inte lägga ut den snygga bilden du visade idag? ;) hihi

2009-07-21 @ 20:56:44
URL: http://lillmupp.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback