tv ?

hej där :) , Idag har jag verkligen inte gjort ett piss.. Jag steg upp vid halv 1 ungefär, jag gick ner för att göra mig lite lunch. Det blev stekt potatis, bacon och ett litet ägg :D Riktigt gott faktiskt ! Sen har jag bara legat i soffan under täcket och myst. Det har ju varit room raiders maraton :D king ! Ikväll har jag faktiskt ingen aning om vad som händer. Hoppas iaf på nåt bättre än en film som gårdagen. Får väl se om louise orkar göra något efter jobbet, annars blir det att baka bullar med mamma :D gött ! Nu blir det tv tills mamma kommer hem just efter fyra. Vi får väl se senaer vad som har hänt :)


Jag skulle kunna döda för att åka iväg till öland igen , bara SLIPPA norsjö.


Öland 03 - Simon , josefin och andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback