25 juni

Hallå !  Nu har jag bestämt mig för att pröva blogg. Jag är inte säker på att jag kommer ha allt för mycket att skriva om, men jag ska försöka så gott jag kan ! :)


Jag kan ju i alla fall börja berätta hur min dag har sett ut.
Jag vaknade vid 11 tiden i morse, i ett varmt tält där jag ligger mitt mellan Tim och Caroline. Jag tittade ut en snabbis och såg vilket väder det var, skinande sol ! Jag gick därför ut för att lägga mig i solen och bara ha det skönt tills det att dom andra vaknade. Underbart ! :) Efter en stund så kom carro upp från tältet, helt sliten :D ! Hon la sig i solen och efter en timma eller så fick vi liv i tim. Det blev lite bad osv också. Efter ett tag åkte dom hem och jag fick lite tid för mig själv. Jag åt middag och efter det kom min vän Louise på besök ! Vi körde moppe till macken och hon bjöd på mjukglass, mums ! Sen åkte vi hem och spelade lite kort åså. Sen där vid 9 tiden åkte även hon hem eftersom att hon har sitt jobb att sköta. Jag satte mig här vid datorn igen till ungeför kvart i 11, då bestämde jag mig för att ta en promenad efter alla gottigheter dessa kväll :) Nä, nu måste jag avrunda ! Sängen väntar på att bli renbäddad, sen blir det en film :)

God natt allihopa , och önska mig lycka till med denna blogg ! :D

Kommentarer
Postat av: caisis

lycka till med bloggen=]

2009-06-25 @ 01:00:31
URL: http://cbrr.blogg.se/
Postat av: världensbästalouise

lycka till gullunge =]

2009-06-25 @ 16:17:24
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback